تحرکات جدید تروریست‌ها جهت فعال کردن جبهه «خان الشیح» در ریف دمشق

آمار مطالب

کل مطالب : 213
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 39
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 39
بازدید سال : 41
بازدید کلی : 23366

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان در روزی که گذشت چه اتفاقاتی افتاد و آدرس radiodirooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 23366
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رامین رها
تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
نظرات

خبرگزاری فارس: تحرکات جدید تروریست‌ها جهت فعال کردن جبهه «خان الشیح» در ریف دمشقشواهد امر تاکید می‌کند که گروه‌های مسلح در ریف جنوبی دمشق درحال اجرای نقشه جدیدی هستند که هدف آن سیطره بر بزرگراه بین المللی «السلام» است که دمشق را به استان‌های جنوبی سوریه متصل می‌کند.

براین اساس انتظار می‌رود، پس از بزرگراه بین المللی السلام که اولین و مهمترین هدف در این نقشه است، تصرف پایگاه‌های نظامی ارتش سوریه در منطقه مانند لشکر 68 ارتش و روستاها و مناطق راهبردی مانند روستاهای قرار گرفته در دامنه کوه الشیخ و همچنین شهر قطنا هدف بعدی گروه‌های مسلح تروریستی باشد.

در این نقشه منطقه «خان الشیح» که در جوار بزرگراه بین المللی السلام قرار دارد، برای گروه‌های مسلح از اهمیت بسیاری برخوردار است، به همین دلیل این منطقه از چند روز پیش در معرض حملات عناصر مسلح جهت نفوذ به آن است.

در واقع گروه‌های تروریستی تلاش دارند، با نفوذ به خان الشیح از یک سو برای خود پایگاهی نزدیک به بزرگراه السلام ایجاد کنند و از سوی دیگر زمینه نفوذ به مناطق و روستاهای دامنه کوه الشیخ و بیت جن و بیت سابر را فراهم کنند که در این صورت شهر راهبردی قطنا به صورت مستقیم در تیررس حملات آنها خواهد بود.

تاکنون تلاش‌های گروه‌های مسلح مستقر در خان الشیح و کوه الشیخ با مقابله سرسختانه ارتش سوریه مواجه شده که به شکلی گسترده در این مناطق مستقر هستند و کنترل تپه‌ها و نقاط راهبردی مانند تپه «الأبوسیة» مشرف به خان الشیح و جدا کننده منطقه خان الشیح از شهر قطنا را در دست دارند.

تحولات میدانی اخیر رخ داده در سوریه، به خصوص در جبهه‌های عملیاتی جنوب این کشور موجب شده تا گروه‌های مسلح تلاش کنند، جبهه خان الشیح را بار دیگر فعال کنند.



تعداد بازدید از این مطلب: 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود